Élet napközben

A munkahelyre beérkezéstől a hazamenetelig. Szinte minden fontos

Friss topikok

Linkblog

2007-08-09

2007.08.09. 20:11 | nagycapa | Szólj hozzá!

Módosítom az egészet és nem írok új blogot. Inkább beleveszem a teljes napomat. Tehát a tegnapi naphoz annyit, hogy sikerült a lenti folyosót is kifestenem teljesen, így mára csak a szerelvényezés maradt. Tehát a mai nap. Reggel angol órával kezdtük a napot. A tanár jön a céghez. Órán elmesélte, hogy 4 iskolát összevontak és az egyikben tanított. 2 hét múlva lesz a tanároknak egy ismerkedési nap:) Utána munka, közben levelezés Andival. Megkérdeztem tőle, hogy miként látja a jövőjét a régi-új barátjával. Szakítottak 7 év után, majd újra visszajött, majd ismét el, és most újra vissza. Ő nagyon bízik a békaemberben. Íme a beszélgetés:

Nagyon aranyos vagy, hogy aggódsz miattam. Örülök, hogy egy ilyen barátot tudhatok magam mellett. Nem tudom, hogy hogyan fog alakulni. Azt tudom, hogy senki szerint nem volt jó döntés és egyet is értenék velük, ha én is csak kívülálló lennék. De nem vagyok az. Én félős vagyok ezt sosem tagadtam, számomra a biztonság a legfontosabb. Én mellette éreztem ezt, ezért is ragaszkodom ennyire. Félek a döntésem következményétől, de talán ő is rájött, hogy...
Hidd el - bár Ti nem ismertetek sem engem, sem a kapcsolatunkat - de ez elképzelhetetlen volt. Kiegyensúlyozott, nyugott, biztos kapcsolat volt. Minket már külön nem is emlegettek. Egyszer pedig mindenki meghülyülhet! Remélem csak egyszer!

 

Egyedül azért féltelek, - és ezzel szerintem nem vagyok egyedül (a szüleidre gondolok) – mert nem akarom, hogy rosszul végződjön az egész. Most látom, hogy jobb kedved van, mint a nyaralásom előtt volt, és nem szeretném, ha ez negatív irányba változna, mire újra találkozunk (kb. 1 hónap). Én azt a vagány csajt akarom viszontlátni, akit korábban megismertem és  bele... (szerkesztő törölte J ). Nincs jogom téged irányítani, max. véleményt formálni. Ám ezt a véleményemet most bölcsen megtartom inkább magamnak.

Kívánom, hogy minden vágyad teljesüljön, legyél olyan búvár aki képes édesvízben is jóízűen merülni, legyen szép házad, és a legfontosabb a sok kimaradt mellé, jó egészséged.

Alapvetően vidám természetűnek tartom magam, de ha valaki közelebb áll hozzám, mint az átlag, annak a hangulata könnyen átragad rám.

 

Egyenlőre nem. A 100%-tól elég messze van, de jobb mint a múltkor!  De miért kérdezed? Én úgy érzem, szeretem és el tudok képzelni vele egy életet. Nem akarok mást, nem tudok elképzelni mást.

 

 

 Úgy érzed, hogy most 100%-ig érted él- és erős túlzással- hal Peti?  És viszont?
Ezzel el is szaladt az idő, irány ebédelni. Ebédre parasztos disznyóhús egy kis körtelével. Nem pálinka:) Ezután szaladok a Kálvin térre és felmérem a bankot. Itt kapok 2x24 doboz Heinekent, mert tettem egy nagy szívességet egyik bankosnak. Bartelüzlet:) utána vissza és elkápráztatok mindenkit a memóriámmal. 2 éves szerződést keresnek, bemegyek és 12 másodperc alatt előkerítem nekik. Hát volt ám ámulat. Persze a kollégák idegeit tovább kell húzni, nincs megállás, mert azt hinnék normális vagyok, és az gyanús. No Andi ma volt utoljára, megy szabira, utána én megyek, aztán ő, aztán lehet hogy én. Váltóműszak:) Utána irány a Tesco és a holnapi grillpartyra bevásárlás. 8 felnőtt + 2 gyerek. Valszeg nem lesz elég 4 csirkecomb:) Fent a hi-fi szobában végre össze lettek szedve a gyerekek játékai. Így már rendeltetésszerűen lehet használni. Talán majd hétvégén használni is tudom. Hiába három gyerek mellett egyre kevesebb az időm.

A bejegyzés trackback címe:

https://nagycapanapkozben.blog.hu/api/trackback/id/tr51136322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása