Élet napközben

A munkahelyre beérkezéstől a hazamenetelig. Szinte minden fontos

Friss topikok

Linkblog

2007-08-14

2007.08.14. 13:54 | nagycapa | Szólj hozzá!

No Jakab mester elfelejtette a játékot:(. Persze lehet így akar előnyt kicsikarni a páros game-re. Andi már biztos búvárkodik az Adrián. Jó neki, én is szeretek búvárkodni. Küldtem a kis lököttnek egy Hemingway idézetet: "Férfit meg szabad ölni. Megátkozni is szabad. De megsérteni nem." ennyi. talán így magához tudja láncolni a szíve választottját. Legalábbis remélem:) Angol óra is jó volt, mert megbeszéltük, hogy a vörösváriak mind nemzetiségi ruhában járnak. Valamint a magyar rendőrök nyilaitól ments meg Uram minket. TFen is király voltam a könnyed közel 2Kmillion TPvel. Ha valaki nem tudja mi a fene az a TF annak www.beholder.hu oldalt ajánlom. No elhatároztam, hogy megírom a felnőttkorom egyik legszebb éve írást. Ezt valószínűleg összesen 2 személy olvashatja teljes egészében, max részleteket közölhetek belőle.

Este a halászlé finom volt, utána a gyerekeknek én voltam a lábammal a vasúti sorompó és csak akkor mehettek, mikor elment a vonat. Sárival is sétáltunk egy jó nagyot az új cipőjében:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nagycapanapkozben.blog.hu/api/trackback/id/tr55139777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása