Élet napközben

A munkahelyre beérkezéstől a hazamenetelig. Szinte minden fontos

Friss topikok

Linkblog

2007-08-16

2007.08.17. 11:07 | nagycapa | Szólj hozzá!

Mai napon továbbra is az elszámolásomat nyomtam. Meg persze délután Attilát lecsaptam CC3ban. Láttam a neten, hogy az UTE stadionban lesz a Honvéd-Hannover meccs. Mike is majdnem kijött, de mégsem. Fiam Péter sem ért rá. Maradtam én... Illetve nem, mert vettem még egy jegyet és anyut is kivittem a meccsre. A meccs nagyon jó volt. Kis szerencsével nyerhettünk volna. No mindegy, majd kint. Utána a rohamrendőrök gyűrűjében hazasétáltunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://nagycapanapkozben.blog.hu/api/trackback/id/tr67142223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása